دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

همزمان با دومین روز هفته دولت؛

پروژه کتابخانه عمومی شهر طسوج کلنگ زنی شد

کلنگ زنی کتابخانه طسوج

آیین کلنگ زنی پروژه خیرساز کتابخانه عمومی شهر طسوج همزمان با هفته دولت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه عمومی فارس، آیین کلنگ زنی پروژه خیرساز کتابخانه عمومی کتابخانه عمومی زنده یاد ایمان انصاری فر در شهر طسوج شهرستان کوار در مراسمی همزمان با دومین روز هفته دولت با حضور اسماعیل محبی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛ عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی؛ جواد قناعتی، مدیرکل سیاسی استانداری فارس؛ روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه‌ های عمومی فارس؛ حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول، امام جمعه کوار؛ سعید خانی، فرماندار شهرستان کوار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس در این مراسم، ضمن قدردانی از اقدام خیر برجسته این کتابخانه از خدمات تمامی مسئولان شهرستان در اهدای زمین و کمک به ساخت این کتابخانه تقدیر کرد.

منوچهری اضافه کرد: در شهرستان کوار دو شهر طسوج و مظفری از شهرهای فاقد کتابخانه استان است که خوشبختانه کتابخانه عمومی شهر مظفری آماده افتتاح است و به زودی به بهره برداری می رسد. همچنین پروژه ساخت کتابخانه عمومی شهر طسوج نیز امروز آغاز می شود.

پروژه کتابخانه عمومی شهر طسوج کلنگ زنی شد

عبدالعلی رحیمی، نماینده مردم شهرستان کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین به پروژه های عمرانی شهر طسوج در هفته دولت اشاره و بر اهمیت پروژه کتابخانه عمومی تأکید کرد.

امام جمعه شهرستان کوار نیز در این مراسم ساخت کتابخانه عمومی زنده یاد ایمان انصاری فر را اقدام بسیار ارزشمندی دانست و گفت: توجه به کتابخوانی و ایجاد کتابخانه یعنی توجه به بنیان‌های فرهنگی که فواید علمی و فرهنگی برای جامعه ما خواهد داشت و مصداق آیه شریفه «باقیات صالحات» و صدقه جاری است.

وی افزود: امیدواریم هم از سوی مسئولان شهرستانی و هم استانی توجه بیشتری نسبت به زیرساخت های فرهنگی ‌کوار صورت گیرد.

حجت الاسلام مجید کشول گفت: این کار نمادین پیام مهمی به همه ما می‌دهد و آن توجه بیشتر به فرهنگ عمومی و رشد کتابخوانی است. اگر علم و دانش در جامعه ما گسترش یابد آسیب های اجتماعی کم می شود.

پروژه کتابخانه عمومی شهر طسوج کلنگ زنی شد

گفتنی است، شهر طسوج از جمله شهرهای فاقد کتابخانه استان فارس است. زمین این کتابخانه توسط شورای اسلامی و شهرداری طسوج واگذار شده و کتابخانه به همت شعبان انصاری فر، خیرنیک اندیش شهرستان کوار با زیربنای 220 مترمربع ساخته و برای تجهیز و راه‌اندازی به اداره کل کتابخانه‌ها واگذار خواهد شد.

پروژه کتابخانه عمومی شهر طسوج کلنگ زنی شد

پروژه کتابخانه عمومی شهر طسوج کلنگ زنی شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 2 =